این چند روز آخر به هیچ وجه استرس نداشتماما دیشب ساعت 12 و اینا بود که کم کم استرسم شروع شدمثل هرشب تا صبح بیدار بودم منتها یکم زودتر خوابم بردساعت 11 مامانم بیدارم کرد و گفت نفرات برتر اعلام شدن :))حدود یه ربع بعدش بود که نتایج ما هم اومدوقتی میخاستم کد رو وارد کنم داشتم میلرزیدم!تا حدود نیمساعت همینطور داشتم میلرزیدم ولی خب حس خاصی نداشتمچون طبق تخمینم شده بود و انتظارشو داشتمبه احتمال زیاد انتخاب رشتمم کردم و میدونم چی میخوام برمدیگه ببینیم چی میشه ..راضی عمخدایا شکرت :) تجربه...
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نتایج,کنکور, نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:46